Avatar billede dr-taz Nybegynder
22. november 2004 - 09:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bedste og mest stabile DVD Brænder pt ?

Hejsa jeg har nu en NEC 2500a og den laver en del fejlbrændinger og bliver ret hurtig MEGET varm og kort derefter begynder den at gå helt kold.
Og når jeg brænder DATA DVD med nero virker halvdelen a filerne ikke bagefter :(.

Nogen der kan hjælpe med hvilekn jeg skal investere i nu ?

ps

Har hørt meget om plextor skulle være meget stabile og ikke blive varme.
Avatar billede freehelp Praktikant
22. november 2004 - 09:36 #1
jeg har 2 stk Nec3500 og kan varmt anbefale dem
Avatar billede koehler Nybegynder
22. november 2004 - 09:56 #2
tror det er et spm om preference!

jeg kigger normalt på nogle anmeldelser på cnet, da jeg har stor tillid til at det de kommer frem til er rigtigt:

http://reviews.cnet.com/Drives_&_burners/4502-3185_7-0.html?tag=ont.plusmin&500109id=5263100&cdi=5502895
Avatar billede cascam Nybegynder
22. november 2004 - 10:45 #3
hej.
Plextor er en meget stabil og god brænder, men jeg kan også klart anbefale Pioneer som jeg selv har 2 stk af og har brugt dem et par år uden så meget som har haft en eneste fejlbrænding.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
22. november 2004 - 11:43 #4
Plextor 704A og 712 er nok de bedste brænder jeg har haft... jeg købte 100 dvder til 2.80 stk og har brændt på over 60 af den udne nogen problemer og min 704a har brænde 300 Cder også og de har aldrig lave et fejlbrændning..
jo engang men det var en fejl 40..... slukket mon comp.... LOL
Avatar billede freehelp Praktikant
01. december 2004 - 18:56 #5
Spændende med feedback her!?
Avatar billede dr-taz Nybegynder
02. december 2004 - 17:22 #6
sry jeg først svarer tilbage nu, min pc har værer nede, meeeeeen det er den ikke mere :).

Tak for alle svar og har lige investeret i en NEC 3500a og den er virkelig lækker og meget stabil og god til det hele.
Avatar billede freehelp Praktikant
02. december 2004 - 17:29 #7
Så husk at lukke dette spørgsmål
Avatar billede dr-taz Nybegynder
02. december 2004 - 18:09 #8
undskyld jeg er stadig rimelig ny herinde :(
men ved ikke hvor jeg lukker det hende normalt står der jeg skal acceptere et af svarerne
Avatar billede freehelp Praktikant
02. december 2004 - 18:11 #9
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Man bør altid sætte sig ind i tingene når man påbegynder nye ting :-)

gør du nok også med din pc :D
Avatar billede dr-taz Nybegynder
02. december 2004 - 18:15 #10
hahaha :D
Avatar billede dr-taz Nybegynder
02. december 2004 - 18:19 #11
jeg har købt 1 stk NEC 3500A efter mange som har anbefalet den, sgså er den samtidig vildt billig.