Avatar billede yesyes Nybegynder
23. november 2004 - 14:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Carbon Fiber klistermærker

Dav....Jeg skal til at igang med noget casemod og havde så tænkt mig at bruge nogle carbon fiber klistermærker til noget af fronten men problemet er at jeg ikke kan finde sådan nogne klistermærker :( så hvis nogen ved hvor jeg måske kunne finde sådan noget henne så er der point :) på forhånd tak...
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
23. november 2004 - 15:21 #1
Avatar billede yesyes Nybegynder
23. november 2004 - 16:55 #2
sødt :D men kan du ikke finde dem i lidt størrer mål? tvivler på at 21cm er bred nok :/
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
23. november 2004 - 17:02 #3
Kunne ik lige finde dem andre steder, men de kan vel sættes ved siden af hinanden uden at det ses!
Avatar billede yesyes Nybegynder
23. november 2004 - 19:41 #4
takker :)