Avatar billede revolution Nybegynder
30. november 2004 - 22:50 Der er 1 løsning

sti til hjemmeside uden www

Jeg har lige aktiveret min hjemmeside  www.poweryoga.dk
men når jeg skriver poweryoga.dk uden de 3 www. foran kommer jeg ind i mine egne dokumenter og mapperne til hejmmesiden.

Jeg har også lavet 3 andre sider og der behøver jeg ikke skrive de 3 www foran domænenavnet.

Fra andre computere kan jeg godt gå ind på poweryoga.dk uden www
men jeg vil da også kunne gøre det fra min egen, når jeg kan med alle de andre sider jeg har derude.

Hvad har jeg gjort galt så der er forskel?
Avatar billede revolution Nybegynder
30. november 2004 - 23:32 #1
Fandt selv ud af det.
Det var navnet på min mappe der sluttede med .dk
Da jeg fjernede det kom jeg direkte til hjemmesiden.
Den prioriterede så mapperne over hjemmesiden, når jeg ikke skrev www foran.