Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. december 2004 - 10:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nokia Communicator

Hej
Jeg har før ringet ind til modem over RAS for at tjekke og SENDE mail på Nokia Communicator, der var Win2000, EX2000, RAS og DC på samme computer.
Nu har vi fået ny server Win2003, EX2003 og DC på samme. Den gamle server er om installeret og køre nu RAS på en Win2003.
Jeg kan stadig ringe ind over modem og tjekke mail på Nokia Communicator, men nu kan jeg kun sende intern og ikke EXTERN.
Er der nogen der ved hvad der skal gøres for at få det til at spille.
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
01. december 2004 - 10:08 #1
Se efter i log'en på serveren. Det er noget med rettigheder til at sende ud fra den pågældende enhed...
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. december 2004 - 10:46 #2
jeg syntes bare ikke der står noget om det
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
03. december 2004 - 20:45 #3
koncept der!!!
jeg har fundet ud af det, men der var nu ikke meget hjælp at hente her
Avatar billede madser22 Novice
27. december 2009 - 23:25 #4
Det er jo godt du er så klog så. Hvad ville eksperten dog gøre uden dig-
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. maj 2011 - 22:51 #5
de ville vel spørge dig, møffe