Avatar billede revolution Nybegynder
01. december 2004 - 18:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

www.thebestpageintheuniverse.com

prøv lige at tjekke den her side.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2004 - 19:46 #1
Og?
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. december 2004 - 20:23 #2
Og?
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. december 2004 - 22:44 #3
sys nu at http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=manly_suicide  er lidt sjov, godt nok på en lidt syg måde men stadig sjov.
Avatar billede revolution Nybegynder
01. december 2004 - 23:35 #4
Og den er da alt for morsom. Helt igennem kult.
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. december 2004 - 01:16 #5
Ja ja den er da fed nok, men den har nu eksisteret i lang tid. Vi andre poster jo ikke et spørgsmål hver gang vi finder en ny side :)  Men ok det er vel fair nok at du gør det, især når det er Maddox.

Det her er min all-time-favorite:
http://maddox.xmission.com/oil.html :D
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. december 2004 - 01:17 #6
"so I did what I always do when women start to cry: I went back inside to play video games."  :D lol... griner for vildt hver gang jeg læser den
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. december 2004 - 07:14 #7
doggy82 - haha han har et eller andet med de kærester :

"I couldn't find the words to tell my ex that our relationship was over, so one day while we were watching TV I headbutt her in the tits. Then I picked up my jacket and left. No awkward goodbyes, no "still friends" bullshit. Just a couple of bruised titties and a failed relationship. I rule."
Avatar billede yxos Nybegynder
02. december 2004 - 13:22 #8
Personlig finder jeg den form for humor syg!
Sådan er vi jo så forskellige...
Avatar billede revolution Nybegynder
02. december 2004 - 23:32 #9
ja det er sjældent jeg bare poster en hjemmeside ind på eksperten. Men denne her er jeg lige stødt på og syntes han er vild oven i hovedet.
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. december 2004 - 00:17 #10
"Personlig finder jeg den form for humor syg" - Ja det er fedt ik' ;D