Jeg har en bærbar computer der går på netværk med trådløs net. Jeg bruger den bærbare på forskellige net, men det er kun på det ene jeg vil have at folk kan gå ind på mit drev... er der mulighed for kun at give adgang på det ene net og ikke de andre?
Den moderne arbejdsplads er i stigende grad afhængig af mødelokaler til at fremme samarbejde, men dette skift medfører også stigende sikkerhedsudfordringer.
tror ik det er lige til at gøre automatisk, medmindre du kan finde en firewall du kan installere, som ændrer opsætning afhængig af SSIDet på netværket eller computerens IP
vil nok anbefale dig at lave nogle brugerkonti til dem som skal ind på din comp, og så give dem adgang... nu ved jeg ik hvilket OS du kører (ville være rart hvis du skrev det) men i windows XP kan du slå Simple File Sharing fra, i Options i View menuen i Explorer...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.