Avatar billede 20 Nybegynder
09. december 2004 - 23:23 Der er 3 kommentarer

Hacket på FTP og PHPMYADMIN

Hejsa, ville spørge om det er muligt at ændre sådan det kun er MIN ip-adresse der kan logge på via FTP og PHPMYADMIN?

På forhånd tak.

Jeg er blevet hårdt chikanet af
www.HH-Media.dk
www.Nsj.Frac.dk
www.Mycity.dk

De har skaffet min kode, via:
De har skrevet de havde glemt kodeordet til  WEB10 SUPPORT om at der stod de havde glemt passwordet til webgeek.dk, så gav de ham det, også har idioten sørme lagt min kode ud på internettet og den kan ikke ændres af mig selv.

Så jeg spørge:
Er det muligt, at få et script som gør _KUN_ min ip-adresse kan logge på ftp og phpmyadmin?

MVH:
Kent kampmann madsen
Avatar billede hojben Novice
09. december 2004 - 23:48 #1
bip - nice tagwall btw ;)
Avatar billede 20 Nybegynder
09. december 2004 - 23:49 #2
TAK ;)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2004 - 01:08 #3
Ikke medmindre du har adgang til den server det hostes på.

Mvh
Pacroon