Avatar billede pnofects Nybegynder
11. december 2004 - 14:56 Der er 2 kommentarer

deaktivering af lyd giver bedre performance?

Jeg har et problem med battlefield 1942, spillet hakker meget.

jeg har fundet ud af at hvis jeg deaktivere lyden i spillet. kan jeg køre i bedste opløsning og højeste grafik(single player). Men der er lidt trist når der ingen lyd er...

skal jeg eventuelt opgradere hardware?

pentium 1800
513 mb ram
geforce TI4200  128mb ram
onboard lydkort AC 97
win xp
Avatar billede pnofects Nybegynder
11. december 2004 - 16:05 #1
jeg skal lige sige at spillet hakker kun nå der er mange personer på skærmen (mange lyde)
Avatar billede pnofects Nybegynder
15. april 2007 - 11:41 #2
Luk spørsmål