Avatar billede 20 Nybegynder
12. december 2004 - 03:07 Der er 1 kommentar

Søger et program

Søger et program som opsnapper alt det man laver på internettet
Altså:
Vi siger jeg går ind på www.webgeek.dk og skriver i gæstebogen, så kommer der en log hvor den feks finder stien www.webgeek.dk/skriv.php?navn=mitnavn&osv=osv

Hvis i forstår
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
12. december 2004 - 08:20 #1
Det lyder som om det du har brug for er en keylogger, søg på google der vil du finde masser. Der er både gratis, trial og betalingsversioner. Du vil så få en log der viser at hvad der forgår på din PC.