Avatar billede humleloi Nybegynder
12. december 2004 - 18:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

programmer til notebook

Hvilke programmer er gode at have angående sikkerhed osv. til en notebook?
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. december 2004 - 18:29 #1
Faktisk de samme som på en stationær almindelig PC

Antivirus, Spyware/malware scanners, firewall som minimum
Avatar billede humleloi Nybegynder
12. december 2004 - 18:31 #2
findes der ikke programmer så man kan låse mapper osv. med en adgangskode hvis nu den skulle forsvinde..
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. december 2004 - 20:11 #3
Det kan du faktisk styre via rettigheder hvis du anvender NTFS som fil system. Du kan oven i købet kryptere dine filer med f.eks. XP. Jeg anbefaler normalt at du anvender de indbyggede faciliteter til dette, i stedet for at købe tredieparts værktøjer.