Avatar billede arnejan Nybegynder
17. december 2004 - 11:59 Der er 18 kommentarer

Hvor kan man ellers købe Centrino Bærbare

Hvilke andre stabile firmaer sælger Centrino Bærbare, end Dell ?

Den Centrino man køber hos Dell har kun 2-3 timers batteri leve tid, fordi de har puttet et lille batteri i den, så er det jo ligesom halvt ligemeget.

Kunne også godt tænke mig en Centrino med 7200 rpm harddisk.

Mvh
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. december 2004 - 12:08 #1
IBM, Fujitsu Siemens, Acer, HP, ASUS blot for at nævnte nogle...

Alle fabrikanter laver notebooks, der opfylder kravene for at have Centrino betegnelsen...
Avatar billede arnejan Nybegynder
17. december 2004 - 12:10 #2
OK, er der nogen den vil anbefale nogen frem for nogen andre.

Selv skulle jeg mene at den Dell sælger er lide en snyde en, fordi batteri levetiden er så kort selvom det er en centrino.
Avatar billede halifax Nybegynder
17. december 2004 - 13:18 #3
En mulighed er at kikke hvad de har hos www.laptop4you.dk
Avatar billede nikolan Nybegynder
17. december 2004 - 14:47 #4
Jeg kan anbefale en ASUS. Da jeg skulle selv have bärbar chekkede jeg de forskellige sites og fandt frem til en Asus M6 model. Det har jeg ikke fortrudt.

Ta´ et kig pä Asus m6(Siden fra Halifax kan ogsä anbefales, köbte min der)
Avatar billede arnejan Nybegynder
17. december 2004 - 15:19 #5
Hvor lang tid kan den der ASUS køre på batteri altså din derhjemme ?
Avatar billede klemme Nybegynder
17. december 2004 - 15:36 #6
Personligt er jeg meget glad for Zepto. De er gode og billige, især 4200 kan anbefales. Den har kørt perfekt i næsten et halvt år.
Avatar billede arnejan Nybegynder
17. december 2004 - 16:34 #7
Ja den der Zepto 4200 centrino er god

Men har din en  15" SXGA+ TFT (1400x1050) Skærm fordi så vil jeg gerne vide om man kun kan køre den i den ene opløsning eller om man kan skrue ned til en lavere opløsning fordi det synes jeg er bedre (så ser tingene støre og rarere ud).

Mvh
Avatar billede arnejan Nybegynder
17. december 2004 - 16:47 #8
Og hvor lang tid kan din zepto køre uden ledning.
Avatar billede nikolan Nybegynder
17. december 2004 - 16:52 #9
Min Asus M6 kan köre i ca. 5 timer hvis jeg ikke bruger den. Jeg kan se 2 film, ca. 3 timer og spille counter strike i ca. 1.5-2 timer. Men det kommer helt an pä indstillingerne. Jeg kan f.eks. kun se en film hvis den er sat til "super performance" men jeg kan ogsä spille i längere tid hvis den er sat til "dvd/movie" istedet for "game".

Asus har et lilleprogram kaldet "power4gear". Der er genvejstast pä tastaturet sä det er hurtigt at ändre indstillingen.

Den köler kun ved superperformance, hvilket er rart. Ellers er den helt stille.(Jeg bruger aldrig superperformance)
Avatar billede arnejan Nybegynder
17. december 2004 - 16:57 #10
Hvis man probber 512 mb ram og en 7200 rpm hard disk i denne her:

http://www.zeptocomputers.com/Configurator.aspx?ID=463&acceptPage=http://www.laptop4u.dk/zeptoaccept.php

Tror jeg det må være den bedste der kan fås (til prisen)

Er der nogen der synes der er noget galt med dette valg.

Mvh
Avatar billede nikolan Nybegynder
17. december 2004 - 17:35 #11
Jeg kender den ikke, men ville du ikke have en centrino?
Avatar billede arnejan Nybegynder
17. december 2004 - 17:48 #12
Jo. Men er det ikke centrino den der. OK måske er det ikke en "rigtig centrino" . Men det er da en Centrino proccesor, og det er vel det det primært handler om ? Eller hur ?

På hvilken måde skulle en rigtig Centrino kunne være bedre end den jeg linker til ? (bortset fra trådløst netværk) ???
Avatar billede nikolan Nybegynder
17. december 2004 - 18:09 #13
Den du linker til er en Celeron processor. Eller???
Avatar billede freehelp Praktikant
17. december 2004 - 18:16 #14
http://www.eksperten.dk/spm/570388

I bør læse denne inden I hjælper denne bruger!

Han er mildesttalt kold overfor den hjælp han modtager
Avatar billede nikolan Nybegynder
17. december 2004 - 20:12 #15
En Centrino har en Pentium M processor, ikke Celeron.

Jeg synes nu også du skal lukke alle de åbne spm. Men jeg er enig med dig i at det er irriterende at skulle bede folk smide et svar. Hvis jeg forventer point opretter jeg svar og ikke kommentar. Så opret et svar selv og luk spm. Hvis du vælger den metode i fremtiden skal du regne med at blive smidt af Eksperten hvis du har fået tilstrækkelig hjælp i dine spm. Men alle de åbne spm. gavner ikke nogen. Jeg tror ikke du kan blive smidt af ved at oprette et svar selv, hvis der kun er givet kommentare.

-eller tager jeg fejl?
Avatar billede arnejan Nybegynder
22. december 2004 - 13:00 #16
Det tror jeg måske jeg gør i fremtiden.
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 19:52 #17
Få nu fingeren ud og få smidt feedback her og i resten af alle dine spørgsmål du bare holder dig fra!

Brugeren er anmeldt for hans useriøsitet!
Avatar billede arnejan Nybegynder
29. december 2004 - 21:30 #18
Nu mister man jo næsten lysten. Havde egentlig forladt spm pga alt dit bavl.

Af-abonnere.