Avatar billede perhaps Nybegynder
19. december 2004 - 19:51 Der er 36 kommentarer og
5 løsninger

Topbanner til Spywarefri

Hvem vil lave et topbanner til vores nye design? Banneret skal være i størrelsen 744 x 60 pixels og skal indeholde ordet: Spywarefri. Vi kan ikke tilbyde penge for jobbet. Vi ønsker selvfølgelig at banneret har et prof. udseende.
Avatar billede cdc Novice
19. december 2004 - 20:01 #1
Er det muligheder for at kunne se det nye design, så man kan lave et som passer ind?

/cdc
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. december 2004 - 20:04 #2
Off topic:
Der er noget galt med http://www.spywareinfo.dk/htm/skripts/lostframe.js
Den får Opera v7.54 til reloade http://www.spywareinfo.dk/#/htm/foredrag.htm (hvor JS filen kaldes fra) hele tiden.
Avatar billede perhaps Nybegynder
19. december 2004 - 20:20 #3
thesurfer> Det er Aovergaards side, ikke Spywarefri.
cdc> Det nye design kan ses her:
http://www.spywarefri.dk/test.htm
Topbanneret skal udskiftes.
Avatar billede perhaps Nybegynder
19. december 2004 - 20:27 #4
Original-siden har ikke det lidt uldne look, men fremstår klart og tydeligt.
Avatar billede got-it Nybegynder
19. december 2004 - 20:43 #5
Avatar billede perhaps Nybegynder
19. december 2004 - 20:53 #6
got-it> Linket virker desværre ikke
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. december 2004 - 20:57 #7
Det virkede lidt før.. passede overhovedet ikke i designet på http://www.spywarefri.dk/test.htm .. så heller ikke professionelt ud..
Avatar billede got-it Nybegynder
19. december 2004 - 21:06 #8
thesurfer < ja sorry..  havde misforstået opgaven :/  ..  uploader det nye senere!

var faktisk fordi du postede en masse unødvendige links, at jeg fik bikset noget forkert sammen ;d
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. december 2004 - 01:25 #9
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. december 2004 - 01:26 #10
- vores bud ;D
Avatar billede perhaps Nybegynder
20. december 2004 - 05:16 #11
Mange tak for to gode bud. Håber det er ok at jeg lige venter et par dage med at træffe valget for at se om der er flere bud. Topbanneret skal trods alt pryde siden fremover. Men begge de to bud er bestemt gode.
Avatar billede perhaps Nybegynder
20. december 2004 - 06:02 #12
got-it> Jeg ser en hvid lodret stribe ude til højre ned langs højre side.
Avatar billede got-it Nybegynder
20. december 2004 - 08:37 #13
perhaps < ups.. en svipser..

har prøvet igen:
http://img75.exs.cx/img75/9914/spywarefri9re.jpg
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. december 2004 - 12:18 #14
Opdaterer lige med lidt filer i baggrunden: http://www.lassefernov.dk/exp/spyware.jpg - det er jo i filsystemet vores heltinde er på jagt efter spyware :D
Avatar billede bill20 Nybegynder
21. december 2004 - 13:50 #15
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. december 2004 - 13:52 #16
har lige lavet skriften lidt tydligere http://www.lassefernov.dk/exp/spyware.jpg
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. december 2004 - 14:17 #17
Avatar billede perhaps Nybegynder
21. december 2004 - 14:42 #18
Jeg vil tage stilling iaften.

got-it> Lidt andre afrundede bogstaver her: http://www.got-it.org/SpywareFri.JPG og ikke FRI stavet med versaler. Designet kan jeg godt lide. Spywarefri vil jeg gerne have med ens skrifttype hele vejen. Håber ikke jeg er for vanskelig.
Avatar billede got-it Nybegynder
21. december 2004 - 23:47 #19
nej nej slet ikk (:  -  sorry jeg først har fået svaret nu, men har været på arbejde..

Det skulle være klar til om 10 min højst. ;)
Avatar billede got-it Nybegynder
22. december 2004 - 00:07 #21
Avatar billede perhaps Nybegynder
22. december 2004 - 05:27 #22
got-it> Ja linkene virker ikke her hos mig ;o)
Avatar billede popsy Novice
22. december 2004 - 08:56 #23
til got-its forsvar, vil jeg lige indskyde at de sidste 3 virkede fint nok i går aftes, og at det han havde lavet var værd at kigge på! :
Avatar billede perhaps Nybegynder
22. december 2004 - 11:35 #24
popsy> Nu gør du mig ekstra nysgerrig. Desværre virker de ikke nu. Forhåbentlig vender popsy tilbage.
Avatar billede perhaps Nybegynder
22. december 2004 - 11:36 #25
sludder! forhåbentlig vender got-it tilbage
Avatar billede got-it Nybegynder
22. december 2004 - 12:49 #26
oh sorry s:  -  hænger sammen med jeg har lavet en del arbejde herinde, og er blevet nød til at lave en ny mappe på min ftp, ellers blev det alt for rodet sammen..

nye links:
www.got-it.org/stuff/Spywarefri2.JPG
www.got-it.org/stuff/Spywarefri.JPG
www.got-it.org/stuff/Spywarefri1.JPG

Undskylder mange gange ulejligheden.
Avatar billede perhaps Nybegynder
24. december 2004 - 16:40 #27
Hej got-it. Du lave tidligere denne http://www.got-it.org/stuff/Spywarefri.JPG i grønt. Kan jeg få den tilbage i grønt og uden spywarefri som tekst? Det sætter jeg så selv oveni. Vi har jo et logo :o) Vil du lige prøve med størrelserne 744 x 60 pix og 750 x 62 pix. Jeg er sikker på det skal være det.
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. december 2004 - 17:17 #29
Tak for jeres gode svar.
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. december 2004 - 17:28 #30
.
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. december 2004 - 17:40 #31
Sig mig hvordan giver man points i denne forretning? Der står "De brugere hvis svar du accepterer deler pointene. Alternativt kan du selv angive point-fordelingen" Fint nok det vil jeg og klikker på "selv angive point-fordelingen" Kommer om på næste side og indsætter 125 for got-it, 50 for doggy82 og 25 til bill20. Klikker på Accepter og der sker ingenting så vidt jeg kan se. :o(
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2004 - 18:19 #32
Kan du markere navnene, selv om det er "point-fordeling"?
Avatar billede got-it Nybegynder
25. december 2004 - 22:23 #33
perhaps < giv mig alle pointsne, så opretter jeg nye "spørgsmål" hvor bill20 og doggy82 kan få ders points?

Ville nok være mit forslag? o:
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. december 2004 - 22:43 #34
Ok, gør jeg så. Tak for hjælpen got-it!

thesurfer> Ja, når jeg klikker på "selv angive point fordelingen" kommer jeg om på en ny side hvor jeg meget fint kan sætte points ind for de tre brugere og så klikke på "Accepter" men lord.. virker ikke, eller også har jeg misforstået det hele.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. december 2004 - 10:38 #35
perhaps>
Ang points: Der er sikkert en fejl i systemet.. jeg mener at man bare udfylder points, til dem man vil belønne, og klikker Accepter..
Ang banner: Jeg tror at det ville være pænere, hvis der ikke var en kant, uden om banneret.. lige nu er der en "blå" (baggrundsfarven) kant..

got-it> Det ser sq godt ud (en update til 19/12-2004 20:57:38) :-)
Avatar billede perhaps Nybegynder
26. december 2004 - 11:07 #36
thesurfer> Ang. banner og den blå kant. Det har du ret i. Den kan jeg fjerne.

Gad vide om den allerførste blå som got-it lavede ikke var bedre. Bare han kunne lave den i den blå farve igen og så uden tekst. Jeg er desværre totalt farveblind, men mine venner siger at den nuværende er for grøn.

Ellers er det flot arbejde af got-it
Avatar billede perhaps Nybegynder
29. december 2004 - 06:16 #37
Håber da at got-it vender tilbage så han kan lave den allerførste i blå igen og uden tekst.
Avatar billede got-it Nybegynder
04. januar 2005 - 08:21 #38
hm.  jeg er lidt stået af hvad det skal være -> kan du ikke smide en mail til mig med den farve jeg skal ramme?  --> jacob@got-it.org
Avatar billede perhaps Nybegynder
04. januar 2005 - 08:42 #39
jo, det gør jeg meget gerne. Det bliver så iaften da jeg er på arbejde nu. Den skal ramme baggrundsfarven (bare nogenlunde) som du ser på siden her: http://www.spywarefri.dk/test.htm altså den mørke som er helt ude til højre og venstre, men jeg kan sende dig farvekoden i aften om du vil have det. Det får du så pr. mail. Mange tak fordi du gider bøvle med det. Husk lige at teksten Spywarefri sætter vi selv på. Endnu engang tak!
Avatar billede got-it Nybegynder
04. januar 2005 - 09:08 #40
www.got-it.org/stuff/Spywarefri.JPG < Syntes den rammer det lidt bedre? (:

Har fjernet teksten.

  -  ingen årsag :)
Avatar billede perhaps Nybegynder
04. januar 2005 - 09:38 #41
simpelthen super. Den downloader jeg iaften. Tak Jacob!