Avatar billede Slettet bruger
21. december 2004 - 19:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside front+backend PRIS?

Hej Jeg skal bruge et tilbud på at få lavet en lille hjemmeside. Kunden skal selv kunde opdaterer siden eks. kalender nye billeder +. siden kunne godt have samme muligheder som den her http://www.empirebio.dk/ ,  men dov ikke så stor..
Hvis det bliver aktuelt så er der start omkring start jan 05.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2004 - 19:28 #1
du skal ikke kunne bestille noget online, men samme antal meny knapper
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
21. december 2004 - 19:28 #2
Jeg skal lige være med på hvad det handler om.
Skal du bruge et prisoverslag til dig selv eller et faktisk tilbud på opgaven?

Og uanset hvilken af ovenstående, er det ikke meget information at estimere på.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2004 - 19:35 #3
Min Mail er Lau(a)sassnielsen.dk kan du ikke sende et tlf nr så ringer jeg til dig..
Det er lidt nemerer..
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
21. december 2004 - 19:51 #4
Det er nemmere (for os begge) hvis du smider en kort beskrivelse her først, for så slipper du for at skulle forklare en hel masse til flere forskellige, og jeg kan læse det når jeg har tid :)
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2004 - 19:54 #5
Her har du noget at se på.. ville spare sarte sjæle. dog ikke med sms..
http://www.sms-planet.dk/
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
21. december 2004 - 19:58 #6
Jeg forstår stadigvæk ikke hvad det er du vil?
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2004 - 20:00 #7
Tryk på linkek se hvad den kan.. Jeg skal bruge en sådan side med de muligeheder + backend løsning til kunden
Avatar billede locturian Nybegynder
21. december 2004 - 20:09 #8
Hej,
Jeg forstår heller ikke rigtigt indlægget.....
Smid mig gerne en mail på sj[@]dotnext.dk for en lille snak...
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2004 - 21:51 #9
JEG LUKKER. Fik de tilbud jeg skulle bruge, takker mange gange
Avatar billede fagerholt Nybegynder
21. december 2004 - 22:44 #10
Hej, det var en hurtig budrunde. Man skal være hurtig på tasterne for at få lov til at tilbyde dig noget. Det nåede jeg ikke, så du kan desvære ikke blive kunde hos mig :-(