Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2004 - 20:54 Der er 5 kommentarer

Dårlig lyd ved spil over nettet.

Hey Geni'er. Jeg bruger headset til "Skype" når jeg spiller Battlefield over nettet med vennerne. Men når jeg spiller kan vennerne høre alt hvad der foregår på min skærm, højere end hvad der foregår på deres egen skærm! Jeg har onboard (MSI 875P Neo)lydkort (SoundMax integrated digital audio). Hvad mangler jeg at indstille eller andet?
Avatar billede mr.malmros Juniormester
29. december 2004 - 23:47 #1
Her er et par muligheder:
Har du lyd på andet end dit headset, altså i dine højtalere samtidig med du spiller?
Er din standart wave optagning sat til "stereo mix"?
Avatar billede mr.malmros Juniormester
01. februar 2005 - 21:34 #2
Fik du løst problemet?
Avatar billede lem Nybegynder
01. februar 2005 - 21:42 #3
Ja tak, jeg satte min usb microfon til og bruger headset til at lytte med. Tak for interessen.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
14. februar 2005 - 11:04 #4
det var så lidt... husk at lukke spørgsmålet. :)
Avatar billede lem Nybegynder
14. februar 2005 - 11:29 #5
hvordan gør jeg det?