Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
26. december 2004 - 22:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbne port

Hej.

Jeg har asus WL500G og internet hos arrownet. Jeg vil gerne sætte en webserver op men folk kan ikke den den og hvis jeg scanner igennem på diverse sider hvor de kan se hvilke porte som er åbne siger den port 80 er lukket.

Jeg har prøvet alt. Smidt port 80 ind under alle de steder der kan stå noget også min ip (misforstå mig nu ike ;).)

Har heller ikke fast ip hos inet udbyder men det er vel ikke nødvendigt så længe jeg bare skriver den ip som jeg fx har på www.myip.dk ?

En del spm og håber i forstår det.
Avatar billede kenp Novice
26. december 2004 - 23:48 #1
hvis jeg ikke tager helt fejl, så køre arrownet med NAT og man skal så ledes have dem til at forwarde port 80 også eller også kan man nøjes med at bestille en fast ip-adresse hos dem, for at få dem til at åbne op for det.
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
27. december 2004 - 00:03 #2
Det vil sige jeg skal tale med arrownet om det?
Avatar billede kenp Novice
27. december 2004 - 09:21 #3
ja