vpn? hvordan
Hejsa..vi sidder her 2 gutter og prøver at lege med noget vpn, vi har sådan set fundet ud af og lave denne her vpn server på en windows xp Pro. og vi kan sådan set os godt connecte til hinanden på den måde over LAN, men vi kan bare ikke forstå hvordan det fungere, altså om det er muligt over LAN, eller det kun er muligt over WAN, fordi vi kan ikke rigistrere på nogen måde at den bruger VPN forbindelsen når vi bruger filer fra hinandens computere... så hvis der er nogle som kan komme med en eventuelt guide til hvordan det fungere eller kan forklare det her i tråden ville det være dejligt...
på forhånd tak.
