Tophastighed på 802.11g - hvilket produkt
1) Jeg vil gerne have fuld fart på det trådløse. Der er noget med at man skal gå efter "dual channel"? Men jeg kan ikke finde routere der har det. Er det det samme som duplex?2) Og hvad med kortet til PCen - skal det også være dual channel / duplex?
3) Er det evt. hurtigere hvis jeg lader to PCer kommunikere sammen direkte (trådløst) - altså uden router / access point?
