Avatar billede oz3tl Nybegynder
07. januar 2005 - 00:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler artikel.

Jeg ved at jeg på et tidspunkt var inde og læse en artikel da jeg nu her så ville se den igen kunne jeg ikke finde den i de stedet jeg har besøgt herinde (point regnskab) jeg kan heller ikke se den under steder som jeg har besvaret tidligere, hvor er den.
m.v.h.
tlv
P.S. den var gratis
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. januar 2005 - 01:19 #1
1) skal vi finde en tilfældig artikel til dig?
2) forfatteren/coadmins kan altid "tage den ned" = deaktivere den
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. januar 2005 - 01:21 #2
PS: #1 var en joke, da du ikke har beskrevet artiklen, eller angivet title på den..

Sortering efter pris (0 kr først): http://www.eksperten.dk/artikler/?sort=Pris&order=asc
Avatar billede oz3tl Nybegynder
08. januar 2005 - 00:24 #3
Surfer jeg fandt den det jeg nok mere spurte om var hvorfor den ikke bliver listet under mit pointregnskab ligesom de andre steder hvor man har været, eks. de ? som man fået point i lige så med de betalte artikler, går min ind for at søge de ? man har svaret i kommer alle sammen frem også dem man ikke har fået point for.
m.v.h.
tlv
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. januar 2005 - 15:05 #4
Sorry mate.. havde vist misforstået dit spm :-)
Avatar billede oz3tl Nybegynder
09. januar 2005 - 00:17 #5
Okie dokie vi lader den stå lidt endnu.
m.v.h.
tlv
Avatar billede oz3tl Nybegynder
15. januar 2005 - 10:00 #6
LUKKER