Avatar billede sif4ever Nybegynder
07. januar 2005 - 15:16 Der er 2 kommentarer

Et godt nyhedssystem

Nogle der kender til at rigtigt godt nyhedssystem, hvor der er mange muligheder i.

Gerne at man kan lave fed, kursiv, understreget, udloade billeder, som automatisk resizer til en passende størrelse...

Gerne med nyhedsarkiv.

Gerne også referencer til nogel der bruger dem.
Avatar billede overchord Nybegynder
07. januar 2005 - 16:04 #1
Kig evt paa Xoops som godt nok er en hel CMS loesning - men deres nyheds-moduler, arkiver, kommentarer og muligheder for headlines osv er rigtigt gode:

www.xoops.org
Avatar billede googolplex Novice
08. januar 2005 - 00:53 #2
Personlig foretrækker jeg:

www.etomite.com

Ellers er der denne:

www.mamboserver.com