Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:09 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

Håbløs til DVD afspiller

Hejsa

Vi købte sådan en billig United DVD 5064M dvd afspiller.

Jeg er ikke hardcore inden for opsætning af den....

Det eneste jeg får frem på displayet er no disc.

Er der en venlig sjæl derude, der kender den maskine og kan guide mig igennem til at få styr på koder og ratings, så vi kan få set lidt dvd?
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:11 #1
Er stikket sat rigtigt i fjernsynet? (Tjeck en extra gang)
Og i DVD'en?
Er der DVD i?
Er du på den rigtige kanal?
Prøv evt at lave en "Autostore" når du er helt sikker på tidligere punkter.

At dobbeltjekke er altdi godt :)
Avatar billede weblex Nybegynder
08. januar 2005 - 18:12 #2
Er dvd´en smurt ind i leverpostej eller andet godt?
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:12 #3
Det er jo en united... og den kan ikke læse din skive.. prøv med en helt ren skive og ellers må du bytte den.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:12 #4
weblex>> LOL
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:13 #5
andersenph>> prøv også med en musik cd eller noget andet som er lettere at læse.
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:15 #6
Det er jo ikke en dvd afspiller integreret i en computer venner :O)

Det er een af den slags under tv´et

De tre film jeg har prøvet at afspille får samme melding "no disc"

Og de er rene og fine. Faktisk helt nye...
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:15 #7
Den afspille fint wma filer...
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:16 #9
Hmm. Lyder da som laseren umiddelbart?? Hmm - er den helt ny?
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:16 #10
andersenph>> Yep jeg kunne godt høre det ikke var en til pc'en hehe..

Du kan prøve at rense lincen med en tør vatpind.. og ellers hvis du har en rense cd.. men ellers skal den byttes. Det er trods alt united:)
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:17 #11
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:17 #12
Jeps spritny :O)

Laseren fejler ikke noget, når den fint afspiller hjemmebrændte wma musikfiler :O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:17 #13
Jo den er god nok hmtl :O)
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:18 #14
Okay :) Ja som kalp siger prøv at rense... Og det er ikke brændte DVD'er? De nye der...
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:18 #15
"Det er trods alt united:)" hihi :) - Giv manden en chance :D
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:18 #16
Det er købte dvd film. Jeg brænder ikke selv.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:19 #17
Det minder mig bare om de samme problemer som der tit er med Liteon.. godt nok til pc.. men der bruger man en masse tid så ender det med at en ombytning er løsningen hehe
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:19 #18
Oki doki :)
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:20 #19
Jeg ved godt at det ikke er den dyreste afspiller og heller ikke state of the art, men det kunne jo være, at den var god nok til den smule vi skal bruge den til....
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:20 #20
En dvdafspiller er ret let at sætte op og det lyder som om du har sat den rigtigt op.. den fejl du får kommer jo kun hvis dvd afspilleren ikke kan afspille dine dvd'ere.. pga et eller andet.. er det danske dvd'ere? tænker på regionskode nu
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:21 #21
Ja jeg er også ved at være lost. For vidst du får billede på skærmen så er den i de mindste opsat korrekt...
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:21 #22
De også fine nok når de virker.. siger ikke de går hurtigt i stykker.. men de bliver godt og grundigt masseproduceret:) så er det jo ikke altid lincerne er så gode
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:21 #23
Det er danske dvd film ja. Har også prøvet med en svensk. Samme resultat.
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:21 #24
Kan den slet ingen tage overhovedet? Altså udover musik?
Avatar billede norbert Nybegynder
08. januar 2005 - 18:23 #25
Det lyder mere som en bytter.
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:23 #26
Nej det kan den ikke.

Jeg kan godt bevæge mig rundt i setupmenuen. Stille på sprog og alt det der.
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:23 #27
Jeps holder mig også til norbert og kalp>>> Bytter .... Hmm træls (Og så på en lørdag aften) :(
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:24 #28
Nåja det går nok. Vi har jo også en PS2 ;O)
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:25 #29
Tjah.. en bytter eller du må prøve at rense lincen meget forsigtigt med en tør vatpind:)
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:25 #30
Hihi så går det hvert fald ikke helt galt :D
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:27 #31
Nå jeg tager kontakt til producenten på mandag, så må vi se, hvad de siger.

Jeg eftersøgte een der kendte maskinen og havde fået den til at virke. Så vi lader lige spørgsmålet stå åbent lidt.

Ellers får i point, nogle af dem har jeg jo alligevel fået af jer rødder :O)
Bytte bytte købmand *S*
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 18:28 #32
Hihi behold dem bare - hvert fald for mit vedkommende :)

Se du hellere en god DVD - det er sku federe :)

God week :D
Avatar billede norbert Nybegynder
08. januar 2005 - 18:28 #33
Hvis den er helt ny, kan det ikke være linsen. Det tror jeg ihvertfald ikke. Hvis det er linsen, er det fordi den er i stykker eller sidder skævt e.l. Måske en justering. Men hvis den skal byttes er det nok bedst at du ikke skiller apparatet ad.
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 18:33 #34
Bare rolig, jeg piller ikke ved den. Den er kun en uge gammel, så jeg skal nok holde nallerne i ro:O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 19:56 #35
Jeg har lige for sjovs skyld prøvet at teste den med almindelige cd´ere. Det skulle den også kunne afspille.
Nada.
Så det bliver no ek bytter :O)

Nogen der skal have point?
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 19:57 #36
Yep.. og hvis du finder ud af den så ikke er defekt så sender jeg point retur.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 19:58 #37
dog lidt komisk den kun kan spille dine hjemmebrændte wma cd'ere :o)
Avatar billede norbert Nybegynder
08. januar 2005 - 19:58 #38
Jeg hopper over :-)
Avatar billede weblex Nybegynder
08. januar 2005 - 19:59 #39
Nej tak til point her fra :o)
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. januar 2005 - 20:00 #40
Godt så. Kalp får dem :O)
Du har jo heller ikke lavet så mange i januar ;O)

Tak for hjælpen venner :O)
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 20:01 #41
:o)
Avatar billede htmlkongen Novice
08. januar 2005 - 20:39 #42
:o)