Avatar billede lingodingo Nybegynder
12. januar 2005 - 21:31 Der er 11 kommentarer

Balthers Graphic Groove Box, Flash site

Hej
Har lavet et nyt Flash site hvor du kan download et freeware program jeg har lavet. (Video, Moving visuals, Flash og 3D real-time manipulation)
Jeg vil være taknemmelig for feedback, dels på site og har du også prøvet programmet er jeg også taknemmelig i en konstruktiv kritik, tak for det
Balther
http://www.balther.dk
Avatar billede Jman Praktikant
12. januar 2005 - 22:02 #1
Hvilket af dine spørgsmål skal vi helst besvare og hvilket vil du lukke med det samme (ref: http://www.eksperten.dk/spm/580132) ?
Avatar billede lingodingo Nybegynder
12. januar 2005 - 22:19 #2
Da det er et designer forum er spørgsmålet sigtet mod mit web design, men mit program kan bruges af designer til at sætte liv i grafik mm så derfor nævner jeg også dette.
MVH
Balther
http://www.balther.dk
Avatar billede b_ball Nybegynder
12. januar 2005 - 22:43 #3
Er det bare mig eller er det MEGET småt? Syntes det er en underlig fejl når man bruger FF hvorfor ikke bare bruge den der virker fra starten af?
Avatar billede burzum Nybegynder
12. januar 2005 - 22:45 #4
b_ball - Har samme fejl. Får en lillebitte firkantet kasse oppe i toppen som skulle forestille at være flash-filen. I Internet Explorer er der intet. Jeg har nu oplevet det med 2 forskellige sider, men ved ikke hvad fejlen er.
Avatar billede lingodingo Nybegynder
12. januar 2005 - 22:55 #5
Tak for svarene.
Sig mig er der ikke en text link for FireFox Bruger?
J
Avatar billede burzum Nybegynder
12. januar 2005 - 22:57 #6
lingodingo - Nu sad jeg og ventede lidt på den. Det link kom efter et godt stykke tid :) Og så virker den også.
Avatar billede got-it Nybegynder
12. januar 2005 - 22:58 #7
joh (;  -  men stadig.  Ikke det kønneste flash jeg har set :/
Avatar billede lingodingo Nybegynder
12. januar 2005 - 23:02 #8
Ok den var forsvundet men skulle være der nu, tak for det foks
;-)
J
Avatar billede lingodingo Nybegynder
12. januar 2005 - 23:57 #9
Hm... jeg kan se det er et problem med Firefox. Er der nogle af jer der har haft samme problem og er der en løsningen?
MVH
Balther
http://www.balther.dk
Avatar billede got-it Nybegynder
13. januar 2005 - 00:10 #10
lingodingo < der kommer et link så snart at din site loader ;P  - linket ses fint i Firefix.
Avatar billede got-it Nybegynder
13. januar 2005 - 00:10 #11