Avatar billede nzc Nybegynder
14. januar 2005 - 14:14 Der er 3 kommentarer

god XML editor

Hej

Med farer for at starte en større flametråd og religionskrig, stiller jeg nu spørgsmålet:

Hvad er den bedste XML-editor?

Jeg har selv pillet lidt ved XML-spy, <oXygen/> og Stylus Studio og synes bedst om <oXygen/>. Men hvad er jeres favorit og hvorfor?
Avatar billede simonvalter Praktikant
14. januar 2005 - 15:03 #1
nu har jeg kun brugt xml-spy og er godt tilfreds med den.. hvorfor mener du at oXygen er bedre?
Avatar billede nzc Nybegynder
14. januar 2005 - 15:28 #2
Jeg har oplevet at den nye XML-spy har sagt at der var fejl steder hvor der faktisk ikke var fejl. Jeg har nu heller ikke arbejdet særlig meget med nogen af de 3 editors, blot prøvet dem i kort tid :)
Avatar billede nute Nybegynder
16. januar 2005 - 12:23 #3
benytter xmlspy daglig, og der er aldrig problemer med den. JEg har aldrig oplevet at editoren melder fejl, hvor der ikke er en fejl

/nute