Avatar billede brian666 Nybegynder
16. januar 2005 - 19:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til rumtegning

Jeg skal have nye møbler, og regner med at flytte lidt rundt samtidig.

Jeg tænkte i den sammenhæng på, om der mon findes nogle gratis og easy-to-use programmer, som kan bruges til at møblere et rum, gerne med mål i cm. Programmet må også gerne være 3D, hvis sådan et findes.

Det er ikke livsnødvendigt, men det ville alligevel være bedre, end at jeg skal til og igang med papir og blyant.

På forhånd tak.
Avatar billede svart Nybegynder
16. januar 2005 - 19:55 #1
Avatar billede svart Nybegynder
16. januar 2005 - 19:55 #2
hovsa det gik lidt hurtigt.. men det er ok og er også i 3 d.
Avatar billede bredker Nybegynder
16. januar 2005 - 20:12 #3
Avatar billede brian666 Nybegynder
16. januar 2005 - 21:08 #4
Mange tak.

Jeg begik vist en fejl da jeg afgav point, jeg ville give jer begge, men jeg troede man skulle vælge jer en af gangen, så det blev vist kun den ene som fik point.

Beklager.
Avatar billede bredker Nybegynder
16. januar 2005 - 21:14 #5
det går nu nok , har ikke det store at bruge dem til , nu da IDG aligevel er løbet fra deres ord om pro til top 100
Avatar billede svart Nybegynder
17. januar 2005 - 10:44 #6
takker smider lige et spørg. som bredker kan kan acceptere så deler vi!!