Avatar billede kehlman Nybegynder
20. marts 2001 - 13:20 Der er 20 kommentarer og
4 løsninger

Importer web sted

Jeg har mistet hele mit web sted på harddisken efter en formatering. Når jeg forsøger at importere den fra webstedet, starter den fint op men det er kun følgende 3 filer den downloader:
fphover.class
fphoverx.class
index.htm

Hvad gør jeg galt?
Jeg har set på tidligere spørgsmål om tilsvarende, men ingen hjælp at hente der.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. marts 2001 - 13:21 #1
kan du ikke bare downloade alm via FTP...????

Altså logge på via fx. CuteFTP, og hente dete hele ned i en mappe..??

-Anders
Avatar billede kehlman Nybegynder
20. marts 2001 - 13:25 #2
Aner ikke hvordan man bruger FTP. Jeg plejer kun at bruge FP2000
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. marts 2001 - 13:28 #3
Du har vel nogle oplysninger som du har tastet ind i dit fp2000 ikk..

altså hos, username og password....

Gå ind på www.tucows.com og download CuteFTP... Det kan du så hente med via Dine oplysninger...

Hvis du ikke kan dette, kan jeg godt hente dem ned for dig... Altså hvis du stoler på mig...

Min icq-nr er 21549053

-Anders
Avatar billede oskar Nybegynder
20. marts 2001 - 13:28 #4
FTP programmer er nu ikke så svære at lære, det minder mest af alt om Stifinder med et lokalt vindue og et fjernt vindue. Følg du bare a-torstens råd og sæt dig ind i et FTP program.
Avatar billede doeleman Nybegynder
20. marts 2001 - 13:33 #5
Jeg tror ikke, at man kan bruge FTP på en Frontpage-server.
Avatar billede kehlman Nybegynder
20. marts 2001 - 13:33 #6
Hvis jeg downloader mine sider med FTP nu, kan jeg så godt fortsætte med at udgive med Frontpage fremover.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. marts 2001 - 13:34 #7
doeleman.. Self. kan man det..... En Frontpage server er page en alm. server med FP understøttelse..... Så jo... FTP kan klare sagen...

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. marts 2001 - 13:34 #8
kehlman..kan ja... du kan sagtens fortsætte som normalt.... Du skal jo bare have filerne ned igen.. ikk.???

-Anders

Avatar billede Trine Nybegynder
20. marts 2001 - 13:34 #9
Du kan bare sige Importer, og bruge Guiden Importer Web-sted, der skriver du såmen bare adressen ind (incl. http://) og importerer på denne måde. Det har jeg gjort masser af gange. Prøv det, det virker helt fint.

Trine / Misskat
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. marts 2001 - 13:36 #10
misskat.. Tor det er det som han har gjort, hvor den kunder henter 3 filer...

-Anders
Avatar billede Trine Nybegynder
20. marts 2001 - 13:36 #11
/\\ PS! Det er i frontpage, du gør det *SS*
Avatar billede doeleman Nybegynder
20. marts 2001 - 13:37 #12
Når du bruger \"Import Web Wizard\", er der på side 2, nogle spørgsmål om \"Limit to this page plus [5] levels below\", samt \"Limit to [500] kb\". Har du sat disse indstillinger korrekt?

Måske skal du have flere levels med, eller tillade større filer?
Avatar billede manon Nybegynder
20. marts 2001 - 13:39 #13
kehlman >>

Du har helt ret i at FP ikke vil importere hele websiten - hvorfor den ikke vil det er der ingen der kan svare på.

Dog kan du hente alle dine filer ved hjælp af ws-ftp og hvordan du bruger det kan du læse alt om her på http://home1.inet.tele.dk/mlynge/ftpfolder/ftpindex.htm
Men istedet for at flytte den over på serveren, flytter du dem bare tilbage på din egne harddisk.

\\manon
Avatar billede kehlman Nybegynder
20. marts 2001 - 13:39 #14
Til Misskat. Det var det jeg startede med at skrive ikke fungerede. Den henter kun 3 filer.
Avatar billede doeleman Nybegynder
20. marts 2001 - 13:39 #15
a-torsten>> Er du sikker på at du kan bruge FTP sammet med FP

Jeg har selv prøvet, hvor det ikke virkede, jf. http://www.eksperten.dk/spm/16346
Avatar billede manon Nybegynder
20. marts 2001 - 13:40 #16
Det tager dig kun 3 min. at inst. ws_ftp og du skal bare bruge din url, bruger id og paswword og vupti, så er du online på serveren.
Avatar billede Trine Nybegynder
20. marts 2001 - 13:41 #17
Så er der også muligheden:
Opret nyt web-sted, og så bruge Guiden Impoter Web-sted igen...Husk at skrive hele adressen ned. Og der hvor der står \'begrænset til\' kan du forhøje den til et usandsynlig højt tal, for den står som standart kun til 500 KB...Det kan være det der skyldes, at du ikke får det helle med ned.

Trine / Misskat
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. marts 2001 - 13:41 #18
doele... yeps... jeg er meget sikker på det... har engang selv haft en frontpage understøttet hjemmeside... Jeg brugte alm FTP, da jeg synes FP er noget pjat..... Jeg er af samme grund også gået helt væk fra FP... I just don\'t like it...

-Anders
Avatar billede manon Nybegynder
20. marts 2001 - 13:43 #19
Doeleman >> Hvis du har Frontpage EXTENTION kan man ikke bruge et FTP program.
Men man kan stadig oprette, redigere og uploade via selve Frontpage programmet.
Du kan sagten bruge FP som WUSIWUG program på almindelige servere.
Bare fordi man har FP er det ikke ensbetydende med at man har en FPext-server. *s*
Avatar billede kehlman Nybegynder
20. marts 2001 - 13:50 #20
Misskat. Jeg har prøvet at oprette et nyt sted.
Jeg har sat begrænsningen til 10000000 kb.
men den stopper stadig efter de 3 filer.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. marts 2001 - 13:51 #21
kehlman....

Hvis jeg skal downloade dem for dig, kan du maile anders@backslash.dk med oplysningerne, så skal jeg klare den for dig.. bare rolig.. jeg piller ikke ved noget...
Avatar billede Trine Nybegynder
20. marts 2001 - 13:54 #22
Det lyder meget mystisk, må jeg sige. For det virker her hos mig. Jeg vil nok foreslå, lige som de andre, at du prøver at sætte dig lidt ind i FTP-programmet, og du kan nuppe det ned på den måde. Det er meget nemmere, og meget hurtigere. Du indskriver såmen bare brugernavn, kode og sådanne oplysninger, og så kan du logge ind og se alle de filer du har liggende på den pågældende hjemmeside. Så kan du hente det ned i en mappe, og når det er hentet ned, kan du impoterer der ind i Frontpage uden problemer.

Det er faktisk slet ikke så svært.

Trine / Misskat
Avatar billede manon Nybegynder
20. marts 2001 - 14:06 #23
Kehlman >>

Gå ind på http://home1.inet.tele.dk/mlynge/ftpfolder/ftpindex.htm  - der finder du en trin for trin vejledning i hvordan du inst. og bruger ws_ftp.

Det er ufattelig nemt.
Avatar billede kehlman Nybegynder
20. marts 2001 - 14:07 #24
Tak for hjælpen. jeg prøver FTP.