Avatar billede j-et Nybegynder
17. januar 2005 - 22:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke sætte farten ned. HÆÆÆLP!!

Hejsa

Jeg er ret ny inden for brænding af DVD-skiver.
Jeg skal lave kopier til ungerne, men har lidt problemer !

Har lavet en iso med DVD Shrink.
Brænder derefter iso'en med Nero Express, som fulgte med brænderen.

Den ene kopi kører uden problemer, men den anden kopi "hopper" i filmen når der er gået et stykke tid !!

Jeg har på fornemmelsen at det er Nero der driller, for jeg kan kun vælge mellem x4 & x8 -hastighed.

Hvordan vælger man en x2 f.ex. ??

Har prøvet i Nero-hjælpefilerne, men det bliver jeg ikke klogere af.
De skriver at man skal bruge et medfølgende program, men den gemmer ikke indstillingerne!!!

Håber I kan hjælpe mig gennem dette.

MVH
J-et
Avatar billede car120874 Nybegynder
18. januar 2005 - 00:32 #1
Har du ikke Nero Drivespeed installeret ?
Avatar billede j-et Nybegynder
18. januar 2005 - 13:29 #2
Jo. Jeg har drivespeed installeret, men det har ingen indflydelse på Nero !??!

Når jeg så har valgt de hastigheder jeg vil have, så sker der intet i Nero !!!

Der bliver hastighederne ikke ændret...

Nogle der har gode idéer ??

J-et
Avatar billede j-et Nybegynder
09. marts 2009 - 15:42 #3
lukkes