Avatar billede morteeart Nybegynder
20. januar 2005 - 09:22 Der er 1 kommentar

Lyde på JFrame

Hej

Vil til at sætte lyde på mit program, men kan kun finde metoder som kun virker i Applets, og det jeg bruger JFrame er dette ikke optimal.

F.eks. getAudioClip() kunne være fin, hvis den ellers virkede i JFrame :(

Er der nogen som kender den rigtige kommando ?
Avatar billede snoop_one Nybegynder
20. januar 2005 - 10:34 #1
prøv dette

AudioClip clip = Applet.newAudioClip(getClass().getClassLoader().getResource("sound.wav"));
clip.play();