Avatar billede xrow Nybegynder
22. januar 2005 - 13:14 Der er 7 kommentarer

grafikkort hvad skal jeg vælge af de 2

hi alle sammen jeg ville bare lige høre om der er nogen der kan svare på om geforce 3 titanium 200 128 mb ddr er bedre ind Geforce fx 5200 128 ddr?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. januar 2005 - 13:19 #1
I directx 8 spil vil de yde nogenlunde det samme, mens fx5200 vil have en klar fordel i directx9 spil, foruden at det er det mest moderne.

Så i min bog er fx5200 bedre.
Avatar billede xrow Nybegynder
22. januar 2005 - 13:25 #2
ja men nu har jeg lige købt en ny com. der sidder Geforce fx5200 . og i min gamle sidder der det andet kort Geforce 3 . nu har jeg kigget på dem begge og på den nye sidder der ikke nogen køler på den, men den gamle sidder der en køler, plus jeg lige har prøvet at installere W3 på den nye, den kan ikke køre det særligt godt , det lagger, bare i menuen i starten! min nye com er en AMD 64 3200+ og den gamle er en amd 1700+ den gamle havde ikke nogle problemer med w3 overhovdet fatter det ikke !!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. januar 2005 - 13:28 #3
Det lyder som om der ikke er installeret bundkortsdrivere og/eller nvidia grafikkortsdriver.
Den skal kunne køre mindst lige så godt som den gamle computer.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. januar 2005 - 13:30 #4
Jeg går ud fra at w3 er Warcraft 3. Det er altså ikke ret krævende, så der er noget galt med din nye computer, og det må som sagt være et driver spørgsmål efter min mening.
Avatar billede xrow Nybegynder
22. januar 2005 - 13:33 #5
ja det er Warcraft 3 , jeg har nemlig opdateret hele min com, skulle da mene at det nye kort var bedre, det var bare hvis jeg skulle sælge den gamle com, så ville jeg da lige skifte kort :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. januar 2005 - 13:40 #6
Smid bundkorts-cdrom'en i maskinen og opdater driverne. Derefter installerer du Nvidia grafikkortsdriveren igen, og så burde det spille.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. februar 2005 - 15:37 #7
Jeg lægger et svar hvis du kunne bruge mit info til noget ..