Avatar billede henrikgronlund Praktikant
24. januar 2005 - 00:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ekstern skærm fra bærbar.

Jeg har haft en projektor tilsluttet min bærbare pc. Nu er min normale skærm blank, men jeg kan tilkoble en ekstra skærm som fungerer i fejlfri tilstand. Hvordan slipper jeg af med denne ekstra skærm ? Jeg vil gerne have min skrærm i den bærbare til at fungere igen...
Jeg kører windows XP home edition
Avatar billede henrikgronlund Praktikant
24. januar 2005 - 00:54 #1
Er spørgsmålet sendt ?
Avatar billede henrikgronlund Praktikant
24. januar 2005 - 00:54 #2
Det var det...:-)
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
24. januar 2005 - 00:54 #3
Tryk på knappen "fn" (Ved siden af "Control") Hold den nede og så mener jeg det er F6 du skal trykke på. Kan også være en af de andre F-Knapper,. Der er 2 små skærme i hjørnet af knappen. Så skulle du gerne få signalet tilbage
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
24. januar 2005 - 00:55 #4
Altså hold "fn" nede og tryk på F-tasten med de 2 små skærme på
Avatar billede varmeskud Praktikant
24. januar 2005 - 00:56 #5
Kender ikke noget til det som sådan. Men du kunne jo trykke F8 i opstart og så starte den op som sidste kendte funktion hvor det virkede er der en valg mulighed om. Så kunne du jo se om den ville virke der.
Avatar billede henrikgronlund Praktikant
24. januar 2005 - 02:00 #6
Hejsa - tak for svar. Fn tasten kombineret med F-tasten med de 2 skærme fjerner billedet i den ekstra skærm, men får ikke billedet i den rigtige skærm frem.

Jeg har forsøgt at vende tilbage til en tidligere dato ved hjælp af systemgendannelse. Det virkede heller ikke....
Avatar billede varmeskud Praktikant
24. januar 2005 - 02:06 #7
du skal nok trykke et par gange med det med fn tasten. det skal jeg nemlig på min bærbar
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. januar 2005 - 07:52 #8
Egenskaber og indstillinger skulle også kunne klare det.
Den skærm du kan se, højreklik på den og gå i indstillinger der kan du så vælge hvilken skærm du vil.
Avatar billede henrikgronlund Praktikant
24. januar 2005 - 10:15 #9
ok, prøver det og ser om det hjælper...:-)
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
26. januar 2005 - 20:17 #10
Har du fået kigget på det?