Avatar billede bullefardk Nybegynder
25. januar 2005 - 22:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

frame problem..

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>New Page 1</title>
</head>

<body>

<html><head><title></title>
</head>
<frameset framespacing="0" border="false" frameborder="0" cols="0,861,*">
<frame name="spaceleft" scrolling="no" noresize src="SpaceLeft.asp">
<frameset rows="0,96%,33">
<frame name="spacetop" scrolling="no" noresize src="SpaceTop.asp">
<frameset rows="62,*">
<frame name="top" scrolling="no" src="top.asp" target="main" noresize>
<frameset cols="168,*">
<frameset rows="100,*,98">
<frame name="logo" scrolling="no" src="logo.asp">
<frame name="menu" scrolling="auto" noresize src="menu.asp">
<frame name="contactmenu" scrolling="no" src="kontaktmenu.asp" target="main" noresize>
<frameset>
<frame name="t2" src="main.asp" target="main" scrolling="auto">
</frameset>
<frame name="bund" scrolling="no" noresize src="bund.asp">
</frame>
<frame name="t1" scrolling="no" noresize src="tom.asp" target="_self">
<noframes><body><p>Du kan ikke tage frames.</p></body></noframes></frame></html></body>

</html>

Er der nogen der kan fortælle mig hvad fejlen er? den viser intet på siden når man åbner den i en internet explorer men i frontpage viser den de frames og det der står på siden.
Avatar billede roenving Novice
25. januar 2005 - 22:25 #1
Prøv med:

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<title>New Page 1</title>
</head>

<frameset framespacing="0" border="false" frameborder="0" cols="0,861,*">
  <frame name="spaceleft" scrolling="no" noresize src="SpaceLeft.asp">
  <frameset rows="0,96%,33">
    <frame name="spacetop" scrolling="no" noresize src="SpaceTop.asp">
    <frameset rows="62,*">
      <frame name="top" scrolling="no" src="top.asp" target="main" noresize>
      <frameset cols="168,*">
        <frameset rows="100,*,98">
          <frame name="logo" scrolling="no" src="logo.asp">
          <frame name="menu" scrolling="auto" noresize src="menu.asp">
          <frame name="contactmenu" scrolling="no" src="kontaktmenu.asp" target="main" noresize>
        </frameset>
        <frame name="t2" src="main.asp" target="main" scrolling="auto">
      </frameset>
    <frame name="bund" scrolling="no" noresize src="bund.asp">
  </frameset>
  <frame name="t1" scrolling="no" noresize src="tom.asp" target="_self">
</frameset>
<noframes><body><p>Du kan ikke tage frames.</p></body></noframes>

</html>
Avatar billede bullefardk Nybegynder
25. januar 2005 - 22:27 #2
thxx.. nu virker det... lav lige et svar
Avatar billede roenving Novice
25. januar 2005 - 22:28 #3
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
25. januar 2005 - 22:40 #4
-- og tak for point ;~}