Avatar billede Ole Lukøje Praktikant
28. januar 2005 - 16:01 Der er 4 kommentarer

Min Acer 1350 går hele tiden i hi

Jeg lader laptop'en køre på netspænding, jeg har intet flueben i dvale, jeg har sikret mig, at ingen form for standby er aktiv i strømstyring, jeg har råbt og bandet. Intet hjælper. Hvis jeg i kort tid ikke har rørt tastaturet, går systemet ud på logon-billedet.
Hvad gør jeg? Jeg vil blive inde i applikationen hele tiden.
Kurt
degler@mail.dk
Avatar billede lillebror Nybegynder
28. januar 2005 - 16:03 #1
Har du tjekket at der ikke er installeret strømstyringssoftware, hvorfor du skal ændre det i den installerede software og ikke i windows!
Avatar billede Ole Lukøje Praktikant
28. januar 2005 - 16:08 #2
Jo da, jeg har natyrligvis ingen strømstyringsprogrammer, der intereferer.
Kurt
Avatar billede dalle16 Nybegynder
28. januar 2005 - 16:42 #3
Er det ikke fordi den går i pauseskærm, og du har et flueben i : Beskyt med adgangskode ved fortsættelse..
Avatar billede Ole Lukøje Praktikant
29. januar 2005 - 16:32 #4
Jo dalle, du havde ret. Og tak ska´du ha´.