Avatar billede j0e Nybegynder
01. februar 2005 - 14:30 Der er 1 kommentar

trust 640u Silverline headset

WEll,

har køb dette headset men lige meget hvad jeg gør skratter det når jeg snakker.

lyd er ok.

Er gået så langt til at tage mit rigtige lydkort ud da headsettet har egen lydkort og connecter gennem usb port.

Testet den på min brors computer og igen problem der.

Alt ser ud til at være fint på min computer (xp, sp2, 2800 + amd, asrock motherboard, 1gb ram gforce 5200 gfx kort)

Hardware devices (audio controles etc er som det skal være)

Alt er efter bogen men det skratter stadig så det næsten ik er til at holde ud at høre på...

Håber en elelr anden kan hjælpe!
Avatar billede j0e Nybegynder
01. februar 2005 - 14:46 #1