Avatar billede itckongen Nybegynder
02. februar 2005 - 20:06 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gmail & Outlook 2003

Hej Eksperter.

Jeg har en gmail konto som jeg vil køre over outlook 2003.
Jeg har sat det hele op med pop og smtp og når jeg tester det kommer den og fortæller mig alt er fint.
Jeg kan sagtens sende mails men jeg modtager ikke mails i mit outlook men kun i min gmail.
Er der nogle der ved hvordan jeg også får mailsne fra gmail i outlook?
Avatar billede levich Nybegynder
02. februar 2005 - 20:24 #1
Log ind på www.gmail.com, vælg menuen settings -> forward og POP, sørg for at enable pop, klik på konfiguration instructions og vælg vejledningen for Outlook 2003. Læs især punkt 8-11 i vejledningen.
Avatar billede itckongen Nybegynder
02. februar 2005 - 20:31 #2
Har jeg gjort.
Jeg har både sat den til at forwarde i gmail og har sat outlook op til punkt og prikke ifølge instruktionen.
Har gennemgået den 5 gange nu.
Avatar billede itckongen Nybegynder
02. februar 2005 - 20:36 #3
Jeg mener jeg har enabled pop i gmail
Den gider bare ikke modtage mailsne i outlook.
Jeg kan ok sende fra outlook.
Avatar billede levich Nybegynder
02. februar 2005 - 20:36 #4
Så kan det kun skyldes at du har skrevet den forkerte adresse i incoming (pop.gmail.com). Går ud fra at du har andre pop-konti som fungere fint, så det har nok ikke noget at gøre med din firewall el.lign.
Avatar billede itckongen Nybegynder
02. februar 2005 - 20:38 #5
Jeg har ingen firewall, og jeg har sådan cirka kigget 50 gange om jeg har skrevet pop.gmail.com forkert ... :)
Avatar billede itckongen Nybegynder
02. februar 2005 - 20:39 #6
Når jeg tester account setting klarer den også alle sammen.
Avatar billede itckongen Nybegynder
02. februar 2005 - 20:40 #7
Og lige for at tilføje, så har jeg ikke andre pop kontoer...
Dette er den eneste
Avatar billede levich Nybegynder
02. februar 2005 - 20:48 #8
Hvad med spam-filter. Har du et program installeret? Det er mit sidste bud.
Avatar billede itckongen Nybegynder
02. februar 2005 - 20:49 #9
Har ikke nogle programmer installeret, er der et indbygget i outlook 2003 ?
Avatar billede levich Nybegynder
02. februar 2005 - 20:56 #10
Kender ikke Outlook 2003 så godt. Prøv at se indstillingerne igennem. Men jeg tror nu ikke det er årsagen til dig program.
Avatar billede itckongen Nybegynder
02. februar 2005 - 21:37 #11
Ok jeg har fundet problemet, i send/recieve skal man sætte outlook til at tjekke hvert minut for nye mails.

Nogle der ved hvordan man sætter tiden til 0 istedet for minimum der er 1min?
Avatar billede levich Nybegynder
02. februar 2005 - 22:29 #12
Ok, var ikke klar over at det var din første konto i Outlook.
Avatar billede levich Nybegynder
15. februar 2005 - 16:19 #13
Jeg tror ikke at du kan sætte tiden til mindre end 1 min.
Avatar billede levich Nybegynder
22. februar 2005 - 10:05 #14
Har du fået svar?
Avatar billede levich Nybegynder
24. marts 2005 - 16:04 #15
Det er vist på tide at få lukket spørgsmålet.
Avatar billede levich Nybegynder
10. april 2005 - 23:23 #16
???