Avatar billede deadmez Nybegynder
04. februar 2005 - 17:23 Der er 1 løsning

Befolkning af et datagrid

Jeg vil gerne have et datagrid fyldt op med nogle data..
Jeg henter data fra en MS SQL server ved hjælp af en stored procedure

datagridobjektet hedder "datagridUdlån"

//////C# Source////////
SqlConnection conn = new SqlConnection(@"Data Source=(local);Integrated Security=SSPI;" + "Initial Catalog=Projekt");
conn.Open();
DataSet dataset1 = new DataSet();
SqlCommand procedure = new SqlCommand("spSeudlån",conn);
procedure.CommandType = CommandType.StoredProcedure;SqlParameter param = procedure.Parameters.Add("@brugerid",SqlDbType.Int);
param.Value = brugerid;

brugerid er en unik integer som overføres som parameter til min stored procedure

///////Stored procedure///////
CREATE PROCEDURE spSeudlån
@brugerid int
AS
SELECT a.bladnavn,b.bladnummer,c.lånetid,c.fradato,c.tildato FROM abb AS a,bladliste AS b,Udlånsliste AS c WHERE a.abb_id = b.abb_id AND b.blad_id = c.blad_id AND c.bruger_id = @brugerid

Hvordan får jeg de informationer fra min SELECT statement lagt over i mit datagrid ??

Håber at der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede deadmez Nybegynder
07. februar 2005 - 10:29 #1
Jeg lukker spørgsmålet pga af manglende deltagelse