Avatar billede Webmasteren Praktikant
04. februar 2005 - 17:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opgave om test af hardware

Hej!

Jeg skal inden for den næste uge udarbejde en Større Skriftlig Opgave (SSO) på min HHX-uddannelse, hvor jeg studerer på tredje og sidste år. SSO'en er en eksamensopgave, hvor den givne karakter regnes med i det endelig gennemsnit ved slutningen af uddannelsen til sommer.

Jeg vil starte med at skrive min opgaves indhold:

Områdeafgrænsning:
Test af hardware

Opgavetitel:
Udarbejd en model til test af en selvvalgt type hardwarekomponent.
Begrund valget af modellens vurderingskriterier og vurdér modellens stærke og svage sider.
Redegør for, i hvilket omfang modellens testresultater kan indgå i brugerens beslutning om køb af et IT-system.

Jeg skal bruge noget teori og/eller undersøgelser om, hvorfor hardware-købere køber, som de gør. Det skal være teori og/eller undersøgelser, som er troværdige, og som dermed kan anvendes i min opgave.

Jeg kender selv til en masse hardware-test-sider, så jeg kender til en masse opstillinger af hardware-tests. Jeg har blandt andet også data-bladet, Alt om Data, tilrådighed i to eksemplarer, som jeg har lånt på Næstved Bibliotek.

Teori er det, jeg mangler bredt over hele opgaven, så derudover må I gerne vedlægge materiale, som I mener vil være nyttig til anvendelse i min opgave. I må også gerne henvise til eventuelle personer/websites/kilder, som I mener, jeg kan kontakte med konkrete spørgsmål om emnet.

Jeg håber, at I kan hjælpe mig. Jo hurtigere, jo bedre.

Med venlig hilsen
Bo N. A.
HH3B, Handelsskolen Sjælland Syd, Holsted-afdelingen i Næstved.
Bo@OldTrafford.dk
Avatar billede Webmasteren Praktikant
04. februar 2005 - 23:45 #1
Hej!

Hvis jeg har formuleret mig dårligt eller helt uklart, så er i velkomne til at spørge ind. Jeg tager åbent imod alle henvendelser, så hold jer ikke tilbage.
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2005 - 02:39 #2
Kan du ikke lukke spørgsmålet igen, hvis du har klaret din opgave ?
Avatar billede Webmasteren Praktikant
17. februar 2005 - 00:43 #3
Jo, men hvordan gør jeg det?
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 14:56 #4
Du kan markere mit svar og vælge accepter.
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:29 #5
noget feedback måske ?
Avatar billede huset Praktikant
25. maj 2005 - 20:31 #6
Hvorfor skal du have point screen bille??

Kan ikke se du har gjort dig fortjent eller?
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 21:10 #7
næ men så kan vedkommende selv ligge et svar og lukke det, det er bare irriterende at folk ikke lukker spørgsmål igen
Avatar billede Webmasteren Praktikant
25. juli 2005 - 17:00 #8
Svar