Avatar billede jesras Nybegynder
05. februar 2005 - 22:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Canon MV 700 hjælp til at finde kabel

Jeg vil gerne overføre mine film fra kameraet til min pc'er. Er der nogle der kan hjælpe???
Jeg har fået at vide at man kun kan overføre via firewire, kan det passe. Er det ikke muligt med USB. Skal jo selvfølgelig være i god kvalitet. Nu har jeg ikke firewire på min pc'er. Hvad er mulighederne der og hvad koster det at få det og hvordan??
Avatar billede levich Nybegynder
05. februar 2005 - 22:42 #1
Her kan du læse alt hvad du behøver at vide: http://www.abmedia.dk/video/
Avatar billede ferdinand.k Mester
05. februar 2005 - 22:44 #2
Forskellen på firewire og usb ligger ikke i kvaliteten, men i hastigheden og kombaliteten. Firewire 400 kører hurtigere en USB 1.0 og USB 1.1 men omtrent lige så hurtig USB 2.0... Derfor skal du kigge nærmere på din computer, og se om der er firewire stik eller hvilket usb-stik der er i. Ligeledes kan du fortælle mig om det er en stationær, eller en bærbar computer, så vi kan finde et kort til dig, hvis det viser sig at du ikke har det nødvendige kort der skal til for at overføre filmene til computeren...
Avatar billede ferdinand.k Mester
07. februar 2005 - 14:30 #3
hva siger du chef?
Avatar billede jesras Nybegynder
07. februar 2005 - 18:02 #4
Hvad med kabler dertil istedet, hvis jeg har USB 2.0, men eller er det en stationær jeg skal bruge til.
Avatar billede levich Nybegynder
08. februar 2005 - 09:51 #5
Her kan du læse om og se priser for forskellige kabler: http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=24.
Her er en hjemmeside om videokameraer: www.camcorderinfo.com
Avatar billede levich Nybegynder
22. februar 2005 - 09:50 #6
Hvordan går det?
Avatar billede levich Nybegynder
24. marts 2005 - 16:05 #7
Tildeling af point?
Avatar billede levich Nybegynder
10. april 2005 - 23:23 #8
???
Avatar billede levich Nybegynder
16. december 2006 - 15:06 #9
Tak. Jeg havde afskrevet de 200 point for længst :-)