Avatar billede akempff Nybegynder
07. februar 2005 - 14:50 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Pager SelectedPage

Hej Eksperter, jeg har et datagrid med en standard pager, der viser nummererede sider og det virker fint. Jeg vil bare gerne lave det sådan at den side der er valgt f.eks. er underlined eller på anden måde markeret som valgt.

Er der nogen forslag til hvordan man gør det?
Avatar billede snepnet Nybegynder
07. februar 2005 - 17:47 #1
hmmm..... de plejer at optræde forskelligt.

links til de sider man kan klikke hen til, plejer at bliver renderet som links (med de styles der nu følger med på din side), hvorimod "linket" til den side du står på ikke er et link :o) (underlig sætning :oD)... faktisk tror jeg den i IE kommer ud som en div.
såhh... mon ikke du på styles alene kan komme frem til et fornuftigt resultat... det vil jeg næsten tro.

(hvis du ikke har lavet styles ell. af nogen art vil det normalt i IE være sådan at dem du kan klikke på er understreget, og den du ikke kan klikke på vil så ikke være det.... en slags omvendt markering :o)

mvh
Avatar billede akempff Nybegynder
08. februar 2005 - 10:45 #2
Hej Snepnet. Jeg har løst problemet nu.  Jeg fandt et eksempel på hvordan man kan få fat i den label som pageren generere under ItemCreated eventen. Så kunne jeg bare sætte en Label.Font.Underline på.  Jeg ville ikke kunne finde ud af at løse det på din måde, da jeg allerede havde en css style på, og hvordan ville jeg i styles kunne underline KUN den side jeg var på. Det kan jeg slet ikke overskue. Men det gik jo....heldigvis :)

http://www.dotnetcoders.com/web/Articles/ShowArticle.aspx?article=187&p=true
Avatar billede akempff Nybegynder
08. februar 2005 - 10:47 #3
Du må i øvrigt gerne lægge et svar, så deler vi pointene i døren.
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. februar 2005 - 20:53 #4
jamen sådan et får du så :o)
mvh