Avatar billede stef Praktikant
11. februar 2005 - 09:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ubrugelige links i outlook

hej, ved nogen hvorfor jeg ikke kan eksekvere links i evt. tilsendte mails i outlook. når jeg trykker på linket kommer der i stedet et vindue frem der hedder"find kædeoversigt" hvor der er lagt op til at jeg skal bruge stifinder for at finde en eller ande´n type fil (eksekverbare filer).
hvad drejer dette sig om og hvordan kan man evt. løse det ??

mvh
stefan
Avatar billede vejmand Juniormester
11. februar 2005 - 10:23 #1
Her skal være flueben:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer -> Internet Explorer skal kontrolere om den er standardwebbrowser.

http://www.eksperten.dk/spm/585026
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2005 - 10:30 #2
ja hvis man bruger IE som browser, det virker nemlig ikke hvis man benytter en anden browser.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2005 - 13:41 #3
Er problemet løst, så spørgsmålet kan lukkes?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. juli 2005 - 08:33 #4
Allo allo.....?
Avatar billede stef Praktikant
03. august 2012 - 17:16 #5
xc<xc<xc<xc