Avatar billede mejse Nybegynder
14. februar 2005 - 18:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ved LUK af pcén starter den op igen (genstarter)

Nu er gode råd dyre men er der en der har en løsning på mit pc problem.

Hver gang jeg vil lukke den ned (på Luk) så genstarter den?

Det er en Win XP
bund: asus p4c800 e deluxe
grafik: powercolor 9700 pro
ram: ddr 4000 (1024)
cpu: 2600 northwood

Mejse
Avatar billede sharkman Nybegynder
14. februar 2005 - 19:07 #1
Prøv at slå den automatiske genstart fra ved systemfejl:
Start>kontrolpanel>System>Fanebladet "Avanceret">Punktet "Start og Genoprettelse">fjern flueben ud for "Genstart Automatisk".
Avatar billede haverslev Novice
14. februar 2005 - 20:20 #2
Har du geninstalleret windows og fejlen er kommet samtidig ?
Hvis ja, så er det højst sandsynlig APM strømstyringen.
Her er et link til de mest kendte problemer med XP og nedlukning/genstart.
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/

Der kan også være en eller anden systemfejl, den kan du måske rette således:
Rep. af ødelagte og fejlbehæftede systemfiler samt en erstatning eller rep. af dem:
Klik på START, Klik på KØR  skriv sfc /scannow og tryk OK. (husk mellemrum efter sfc)Du skal have din XP-skive i Drevet.
Avatar billede mejse Nybegynder
14. februar 2005 - 21:56 #3
haverslev smid lige et svar for det var PSUén der var færdig
Avatar billede haverslev Novice
15. februar 2005 - 08:46 #4
OK ;)