Avatar billede food_life Nybegynder
15. februar 2005 - 17:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejlmeddelelse ved upload fra DW

An FTP error occurred-cannot put XXX.htm. Dreamweaver encountered an internal data error. Please try the operation again

Følgende fejlmeddelelse får jeg når jeg forøger upload - har fungeret fint; men nu ... Hvad gør jeg?
Avatar billede thaufer Nybegynder
15. februar 2005 - 17:42 #1
Jeg har ikke haft alt for gode erfaringer med FTP-klienten i Dreamweaver.

Jeg kan staerkt afbefale dig at hente en almindelig FTP-klient. Fx www.flashfxp.com
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
16. februar 2005 - 07:04 #2
FTP klienten i DW er genial i den henseende at alle dine sider er integeret med et ftp program. Om fejlmeddelelserne er gode nok er en anden sag.

Jeg gætter på at du har opbrugt din diskplads på dit webhotel, eller der ikke er mere plads på den intranetserver du arbejder på.