Avatar billede curtsen Nybegynder
25. februar 2005 - 16:25 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Åbne dokument ud fra del af dokument titel

Det kunne man i de gamle versioner af word
men i 2003 virker det ikke rigtig.

Kort forklaret.

skrive en del af dokumnet navn i dialog boxen åbn og klikke åbn
så "plejer" den at åbne de dokumenter der indeholder den del man nu havde skrevet...

Men hvordan får man det til at virke sådan i 2003

Lidt en haster derfor 200 point
Avatar billede jkrons Professor
25. februar 2005 - 16:34 #1
Hvor længe siden er det, at man har kunnet det?  Jeg kan i hvert fald ikke få 2002 til at gøre det.
Avatar billede curtsen Nybegynder
25. februar 2005 - 16:38 #2
man har kunne i 97 og jeg mener også man kunne i 2000
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 16:50 #3
Ja, min 2003 gør det altså som standard? Har du nyeste SP1 til Office 2003?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2005 - 12:12 #4
Har du prøvet at søge på *.*ordet*
Avatar billede jkrons Professor
28. februar 2005 - 13:40 #5
Nu har jeg prøvet i både 97, 2000, 2002 og 2003, og i alle versioner kan jeg finde dokumenterne ved at sætte stjerner omkring, som hans-jensen skriver, men jeg skal stadig vælge det konkrete dokument, før jeg kan åbne.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
28. februar 2005 - 13:43 #6
Hvis jeg gerne vil åbne f.eks. dokumentet Brev1.doc, gør jeg flg:
- Trykker Ctrl-O
- taster jeg br* i filfeltet
- og dernæst enter to gange

-> så åbner det.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
28. februar 2005 - 13:45 #7
Men jeg må indrømme, at det ikke virker på flere dokumenter - er det det du vil have den til?
Avatar billede curtsen Nybegynder
28. februar 2005 - 18:36 #8
Hvis jeg har en dokument der hedder lille grethe gik en tur
vil jeg have den til at åbne dokumentet hvis jeg bare skriver grethe.

hvis jeg har 2 dokumenter der hedder noget med grethe skal den enten åbne dem begge eller kun vise de 2 i oversigten
Avatar billede curtsen Nybegynder
28. februar 2005 - 18:41 #9
Aller helst skal den bare åbne dem.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
28. februar 2005 - 19:07 #10
Den eneste måde jeg kan komme til at åbne flere dokumenter på er ved at holde ctrl nede og så klikke på de dokumenter jeg vil have åbnet. Dernæst klikke på 'åbn'. Det med kun at få vist de dokumenter.
Avatar billede jkrons Professor
28. februar 2005 - 23:26 #11
Min 2003 virker, så den kun viser de to dokumenter i oversigten, der indeholder grethe, men den kan ikke åbne dem på den måde. Kun som petkrug beskriver.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
01. marts 2005 - 05:50 #12
Jeg tror emnet er ved at være uddebatteret - det kan vist desværre ikke lade sig gøre, på den måde du efterspørger... :o(
Avatar billede curtsen Nybegynder
01. marts 2005 - 07:46 #13
så mangler vi bare et par svar så i kan få lidt point
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2005 - 09:14 #14
Er vi i "søg" nu, eller hvordan mener du, sådan skridt for skridt?
for hvis du højreklikker på denne computer og i alle filer og mapper skriver grethe* så du altså.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
08. marts 2005 - 10:42 #15
Dvs. fra jkrons? Ellers må du lukke spg.

Have a nice one...
Avatar billede curtsen Nybegynder
08. marts 2005 - 18:23 #16
ja et svar fra jonckers eller hans jensen eller skal vi bare lukke
Avatar billede jkrons Professor
08. marts 2005 - 21:20 #17
Her er et svar, men du fik jo ikke løst dit problem, så tag du abare pointene selv.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2005 - 09:26 #18
Tak her fra.