Avatar billede yesyes Nybegynder
01. marts 2005 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med musik til en opgave om internettet

Hej eksperter....Jeg er igang med min 9. Klasses afgangs opgave og mit kreative produkt bliver et vb program med noget historie og sådan..svært at forklare...anyways mangler et stykke musik der kan køre i baggrunden som ville passe til emnet....altså kort sagt: er der nogen der kender en sang der på den ene eller anden måde får en til at tænke på nettet...
Avatar billede miss-g Seniormester
01. marts 2005 - 18:31 #1
Jeg ved ikke hvad et vb program er?

Hvad stilart skal det være, klassisk, gang-i-den eller hvad?
Avatar billede yesyes Nybegynder
02. marts 2005 - 15:39 #2
som sagt tænker jeg på psy-trance eller noget goa....et vb program er et visual basic program :) kender du noget da?
Avatar billede yesyes Nybegynder
30. juni 2005 - 00:10 #3
har ikke brug for det længere :)