Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Uploade billeder

Jeg har i et tidligere spørgsmål her på eksperten svaret på et spørgsmål, der handlede om rettelser på et billede, men jeg har ingen hjemmeside at loade det op på, så andre kan se mine forslag. Har I evt. et sted, hvor man kan uploade sine forslag, så andre også kan se det? Det er desværre en funktion, som mangler her på Eksperten.
På forhånd tak!!
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:34 #1
Mit spørgsmål udspringer herfra:
http://www.eksperten.dk/spm/596116
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
02. marts 2005 - 13:40 #2
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:47 #3
Steffansteffan, det nederste link virker, og jeg har brugt det. Tusind tak for hjælpen, gider du lægge et svar?
Norbert :-)
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
02. marts 2005 - 13:50 #4
Ja det var rigtig den upit.dk er nede iøjeblikket... så jeg ikke lige før jeg havde postet det ;)
Men ellers er der også:
http://bigup.peecee.lir.dk/
Held og lykke.

Her er så et svar. :D
Avatar billede norbert Nybegynder
02. marts 2005 - 13:51 #5
Takker :-)
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
02. marts 2005 - 13:54 #6
Var så lidt ;)