Avatar billede predict Nybegynder
02. marts 2005 - 21:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dygtig SQL programmør søges

Jeg er sammen med en anden i gang med at lave en helt ny branche orienteret marketing kanal. Da vi forventer at der kommer rigtig mange brugere og ikke ønsker at serveren vælter af den grund, har vi brug for at have kontakt til en kompetent SQL programmør, som også kender til .NET, som er platformen for projektets kodning..
Selve kodningen tager jeg mig af, designet for løsningen er på plads, men da jeg ikke er specielt haj til DB skal vi altså have fat i en som kan stå for koblingen mellem kode og data.

Betaling kan foregå med andele i projektet eller decideret aflønning alt efter, hvad vi finder ud af.

For at komme i betragtning skal du være indstillet på at underskrive en hemmeligholdelsesaftale, først derefter kan vi løfte sløret for hvad det præcis drejer sig om, men der foreligger en klar forretnings- og marketingplan.
Avatar billede a1a1 Novice
02. marts 2005 - 21:54 #1
lyder spændende har du ikke en "hotmail" adresse man kan skrive til

;o)
Avatar billede predict Nybegynder
02. marts 2005 - 21:56 #2
a1> post din mail, så fanger jeg dig ;)

Gælder selvfølgelig osse andre interesserede :)
Avatar billede a1a1 Novice
02. marts 2005 - 22:29 #3
skriv til mig her:
exp596328@hotmail.com

;o)
Avatar billede janus_007 Nybegynder
03. marts 2005 - 00:14 #4
Jeg arbejder med SQL til daglig, du er velkommen til at kontakte mig på early237@gmail.com
Avatar billede lykholt Nybegynder
03. marts 2005 - 20:30 #5
Har arbejdet med DB i mange år. Både udvikling af relations database software og DB admin, samt VB og asp kode med DB adgang. Erfaring med Oracle, MS SQL, OG MS Access.

Du kan kontakte mig på ir-partner@lykholt.dk
Avatar billede predict Nybegynder
19. marts 2005 - 23:34 #6
lukker, tak så mye