Avatar billede aeae Nybegynder
06. marts 2005 - 18:17 Der er 5 kommentarer

Exchange sever

Hej

Er der nogen der kan hjælp eet lille problem som er:

Jeg har reinstalleret min pc og vil gerne bruge outlook, men hver gang jeg starter programmet op som kommer med denne fejl:

"DER ER INGEN FORBINDELSE TIL MICROSOFT EXCHANGE-SERVEREN. OUTLOOK SKAL VÆRE ONLINE ELLER HAVE FORBINDELSE FOR AT KUNNE UDFØRE HANDLINGEN"

Så trykker ok, så kommer den med et skærmbillede hvor man skal angiv navet på serveren, dette felt er tom og når jeg trykker som kommer denne fejl:

"STANDARDMAOOER`NE TIL E-MAIL KAN IKKE ÅBNES. informationslageret kunneikke åbnes"

Når så jeg trykker ok, så lukker hele programmet ned:

Tak for hjælpen
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. marts 2005 - 18:30 #1
prøv at gå ind i outlook i funktioner - e-mailkonti - og fjern alle konti.

herefter genstartes maskinen og outlook

i funktioner - e-mailkonti oprettes ny konto
Avatar billede aeae Nybegynder
06. marts 2005 - 18:33 #2
hej, jeg kan ikke starte programmet op, derfor kan jeg slet ikke kom ind på funktioner.
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. marts 2005 - 18:50 #3
Afinstaller outlook (evt hele officepakken) lav en repair på XP og geninstaller outlook igen. Husk at gennemføre en fuld windows update
Avatar billede moskjaer Nybegynder
07. marts 2005 - 08:41 #4
Er det denne problemstilling du oplever: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;822508 ?
Avatar billede pctb Nybegynder
07. marts 2005 - 09:09 #5
Prøv at højreklikke på Outlook ikonet på skrivebordet og vælg Egenskaber. Du skulle så kunne vælge "konfigurer E-mail-konti.