Avatar billede ronnson Nybegynder
13. marts 2005 - 23:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ingen billed på cloned skærm

jeg får ikke noget billed i media player på den cloned skærm skrive boret er ok og player er der men der er bare sort skærm jeg kan godt se film hvis jeg laver dualview og trækker billed over hvad er der galt???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. marts 2005 - 23:59 #1
Prøv at gå ind i skærmdriveren, find det punkt der hedder overlay, og vælg at billedet skal vises på den sekundære skærm.
Skal det være mere nøjagtigt, er du nødt til at fortælle hvilket grafikkort du har, da stedet, hvor man sætter det op er forskelligt på ati og nvidia drivere.
Avatar billede ronnson Nybegynder
14. marts 2005 - 00:04 #2
mit kort er et fx5700le  256mb
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. marts 2005 - 00:12 #3
Højreklik skrivebordet, vælg egenskaber | fanebladet indstillinger | knappen avanceret | fanebladet "geforce fx5700...".
Vælg fuldskærmsvideo ude til højre, vælg Sekundær skærm under "enhed i fuld skærm"
Avatar billede ronnson Nybegynder
14. marts 2005 - 00:18 #4
gir du et svar  jeg er ikke helt klar over hvad det var jeg har gjort men det er lige meget for der er billed på mit tv så jeg vil sætte mig og se pusher2
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. marts 2005 - 00:49 #5
Takker for point :)