Avatar billede armania Nybegynder
17. marts 2005 - 17:12 Der er 2 kommentarer

Driver til fladskærm! LiteOn Hjælp!

Hej Boys,

en af mine venner har geninstalleret WinXP. Fyren har også smidt Driver CD'en, derfor skulle jeg høre om der var nogen der havde driver til TFT'en.

Det drejer sig om: LiteOn Litepanel 150 (15'' TFT skærm).

Vi har søgt over hele nettet, og googlet ret meget, men desværre uden held.

Både LitOn's HP, og andre underlige steder. Håber at høre fra Jer.

Hilsen Armani
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. marts 2005 - 17:28 #1
I skal ikke bruge en driver til skærmen, men til skærmkortet! Skærmen optræder uden tvivl som en standart skærm.
Avatar billede armania Nybegynder
15. marts 2006 - 20:26 #2
Tak for svaret :)