Avatar billede don-john Nybegynder
19. marts 2005 - 19:06 Der er 4 kommentarer

Lav en "virus"?

Hej folkens,

Jeg ved godt dette måske kan virke uetisk og forkert, men jeg vover skindet og spørger alligevel.
Men sagen er den at jeg skal til indflytterfest hos en af mine rigtig gode venner, og i den forbindelse skal han naturligvis have en indflyttergave.
Jeg havde der tænkt mig at give ham en CD med forskellige små godter på. Men jeg ville også inkludere en lille "sjov" fil (som naturligvis skulle være ganske harmløs, og ikke umulig at fjerne igen), som ved dobbeltklik ville "installere" sig på hans PC...

Altså - det jeg havde tænkt mig var såmænd bare en eller anden lille fil der ville lave en form for pop-up-vindue hver gang Windows startes, hvori der kunne være en lille "hilsen". Eller noget andet ganske simpelt i den stil...

Igen - det er vigtigt for mig at understrege at det ikke skal have nogen destruktiv effekt, det er udelukkende en gimmick fra ven til ven. Og den skal naturligvis være til at fjerne igen! Men kan nogen hjælpe mig med dette?

På forhånd tak :)
Avatar billede norbert Nybegynder
19. marts 2005 - 19:17 #1
Du kan jo prøve at kigge på google:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22fake+virus%22&meta=
Men kig dig godt for, så du ikke kommer til at lave noget forkert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
19. marts 2005 - 19:22 #2
Du kan prøve denne:
www.justriddlesandmore.com/fake.html
Den er såmænd meget sød - og hvis han ikke kender den, får han sved på panden :-)
Avatar billede roenving Novice
19. marts 2005 - 19:31 #3
Tjah, den vil være god nok, og fuldstændig ufarlig, hvis man tør vente det minuts tid det tager (på min computer !-), før den er færdig !o]

-- iøvrigt er den også ufarlig, hvis man ikke venter, men irriterende svær at stoppe ...