Avatar billede frugtboersen Nybegynder
22. marts 2005 - 12:30 Der er 2 kommentarer

omdannelse af gif-fil til højtopløslig pdf-fil

Er der nogen, som kan hjælpe mig med at få omdannet en gif-fil til en højtopløslig pdf-fil ? Eller give mig konkrete svar på hvordan jeg kan gøre det/få det gjort.

Med venlig hilsen
Frugtbørsen
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2005 - 12:43 #1
Muligvis lidt Offtopic. Men Openoffice.org (der er en komplet officepakke, i konkurrence med MS) er ikke alene gratis, det kan også gemme som PDF.

http://da.openoffice.org/
Avatar billede beorn Nybegynder
22. marts 2005 - 12:50 #2
ja du kan evt. downloade en gratis pdf converter eller bruge adobe acrobat. men hvor stor opløsning er gif billedet i?