Avatar billede bamzen Nybegynder
27. marts 2005 - 06:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvornår bruger man @

Jeg har i flere scripts set at man bruger @, men jeg kan ikke lige finde ud af hvorfor.

Så er der en der lige kan forklare det for mig?
Avatar billede sjh Nybegynder
27. marts 2005 - 07:52 #1
Ja, hvis man fx. skal sende en e-mail med php, så kan man bruge @ forand mail() skulle der opstå en fejl når du sender så bliver den ikke vist på din side, men bare annulleret..
Avatar billede bojo Nybegynder
27. marts 2005 - 08:53 #2
@ bruges til at undertrykke fejl/warning beskeder samt gør at scriptet ikke dør pga en fejl
Avatar billede mjl Nybegynder
27. marts 2005 - 12:09 #3
F.eks.?
Avatar billede bojo Nybegynder
27. marts 2005 - 16:21 #4
åbne en fil der ikke findes, Timeout på en socket, fange sql fejl og komme med "ordentlige" meddelser og behandling .........
Avatar billede bamzen Nybegynder
27. marts 2005 - 21:15 #5
okay, super, så fik jeg det afklaret.

sjh, gider du svare, sp du kan få lidt point?
Avatar billede bojo Nybegynder
27. marts 2005 - 21:23 #6
Nej tak, svar selv og husk at acceptere svaret ;-)

Hov - du har jo svaret, så gør ikke mere :-)
Avatar billede sjh Nybegynder
27. marts 2005 - 21:39 #7
Ja, tag du bare din point igen.. ;)
Avatar billede bojo Nybegynder
28. marts 2005 - 08:42 #8
nej, seriøst jeg samler ikke point. "Nej tak, svar selv og husk at acceptere svaret ;-)" er mit std. svar