Avatar billede ylwen Nybegynder
29. marts 2005 - 13:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHPAdmin til winServer (IIS)

Findes der et program alla PHPAdmin som kan køre på IIS Windows 2003 server, uden at man skal installere alle mulige PHP ting?
Avatar billede skyum Nybegynder
30. marts 2005 - 05:31 #1
Jeg benytter selv dette program - EMS MySQL Manager 2. Det er helt OK og bedre end PHPmyAdmin. Her kan du lave sql-forespørgsler, næsten som i Access. Du kan hente en trial version på deres side.
Avatar billede ylwen Nybegynder
30. marts 2005 - 10:29 #2
Men EMS MySQL Manager 2 er da ikke web baseret? er det ikke et helt almindeligt program lige som navicat? Eller er det mig der har misforstået?
Avatar billede skyum Nybegynder
30. marts 2005 - 12:27 #3
Jo det er rigtigt, jeg har misforstået dit spørgsmål. Så jeg har ikke yderligere bud på, hvad der så kan erstatte PHP myAdmin.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
30. marts 2005 - 16:20 #4
lyder om du ønsker en ASP eller .NET baseret MySQL admin ...  har ikke hørt om noget sådant, men har dog heller ikke ledt, da PHPMyAdmin fungerer glimrende efter min mening, og kun kræver download og install af selve php runtime (og automatisk integration til IIS)..
Avatar billede ylwen Nybegynder
31. marts 2005 - 17:24 #5
OK, jeg troede det krævede en hel masse ting at få noget PHP til at køre på IIS, jeg tror jeg prøver det... smid et svar så er der point
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
31. marts 2005 - 21:45 #6
nej, du skal bare installere php, som automatisk integrerer med IIS, og så selve phpmyadmin programmet.